Nova Skills
Certyfikowany Menedżer Strategii Marketingowej. Jak zbudować przewagę na konkurencyjnym rynku?
Zapraszamy na intensywne trzydniowe warsztaty, które stanowią kompendium wiedzy i praktycznych umiejętności dotyczących planowania, wdrożenia i efektywnego zarządzania strategią marketingową w przedsiębiorstwie.
KORZYŚCI
Dzięki udziałowi w tym szkoleniu uczestnicy:
  • Zdobędą wiedzę na temat procesu przygotowania właściwej strategii marketingowej w przedsiębiorstwie
  • Poznają elementy wpływające na skuteczność strategii oraz zapoznają się z głównymi determinantami na rynku, które wpływają na atrakcyjność danej marki
  • Dowiedzą się jak skutecznie realizować strategię marketingową biorąc pod uwagę komunikację zmian otaczającego rynku i jak właściwie na te zmiany reagować, aby nie zachwiać pozycją marki ma rynku
  • Nabędą wiedzę na temat wartości marki, czynników wpływających na jej wartość oraz wycenę 
  • Dowiedzą się czym jest CSR i jaką rolę pełni w pozycjonowani marki i jej postrzeganiu przez otoczenie.
  • Nauczą się tworzyć właściwy content marketing tak, aby skutecznie wpływać na decyzje zakupowe Klientów/Kontrahentów – równocześnie wzbudzając ich lojalność wobec marki/ produktu
Adresaci: Warsztaty przeznaczone są do szefów oraz pracowników operacyjnych departamentów komunikacji marketingowej, sprzedaży i rozwoju oraz kadry zarządzającej i właścicieli przedsiębiorstw chcących świadomie podejmować właściwe decyzje w sferze rozwoju firmy.
PROGRAM
DZIEŃ I

Czym jest strategia marketingowa w przedsiębiorstwie
  • jaki ma wpływ na funkcjonowanie firmy
  • kogo dotyczy ( komunikacja wewnętrzna, a komunikacja zewnętrzna)
  • jakie elementy wpływają na jej prawidłowe ukształtowanie
  • strategia marketingowa czy plan marketingowy – kiedy podjąć właściwą decyzję
Tworzenie prawidłowej strategii marketingowej
  • ocena roli marketingu w przedsiębiorstwie
  • analiza rynku
  • pozycja marki wobec konkurencji rynkowej
  • trendy kulturowe
  • trendy konsumenckie
Implementacja strategii
  • kto musi wiedzieć o strategii marketingowej firmy/produktu ( komunikacja wewnętrzna a komunikacja zewnętrzna)
  • skuteczny brief operacyjny – czy zawsze jest potrzebny
  • zarządzanie zmianą ( wizerunkową, znaczeniową)
  • jednolitość komunikacji na zewnątrz i w wewnątrz organizacji
Elementy strategii marketingowej
  • docelowy segment nabywców
  • pozycjonowanie marki
  • strategie dla elementów marketingu mix
  • budżet marketingowy
  • media plan
Część warsztatowa

DZIEŃ II

 
Istota marki w przedsiębiorstwie
  • rodzaje funkcji marki według konsumenta
  • marka jako symbol przedsiębiorstwa i pozycji na rynku
  • marka jako przewaga konkurencyjna
Rozwój marki – determinanty
  • zmiana modelu biznesu w firmie
  • typu modelu biznesu
Wizerunek marki
  • koncepcja tworzenia struktury marki według INTERBRAND
  • struktura marki według INTERBRAND
  • postrzeganie jakości marki
Rola konsumenta w budowaniu pozycji marki
  • nawyki konsumenckie
  • determinanty lojalności wobec marki
  • segmentacja nabywców ze względu na lojalność wobec marki wg Leo Burnett
Część warsztatowa

Dzień III

Alianse marketingowe jako czynnik zwiększający pozycje marek na rynku

  • jak dokonać właściwego wyboru sprzymierzeńca aliansu
  • jak długo powinien trwać alians aby przełożył się na bezpośredni sukces produktu
  • czy można wejść w alians z bezpośrednim konkurentem rynkowym?
  • przykłady najbardziej efektownych aliansów marketingowych na polskim i zagranicznym rynku
CSR – jako jeden z istotnych elementów strategii marketingowej
  • jaki ma wpływ  na funkcjonowanie firmy
  • kogo dotyczy ( komunikacja wewnętrzna, a komunikacja zewnętrzna)
  • jakie elementy wpływają na jego prawidłowe ukształtowanie?
  • najczęściej popełniane błędy przez działy marketingu w tworzeniu programu CSR – case studies
Część warsztatowa

Content marketing – elementem wyróżniających wśród konkurencji
  • zarządzanie marką poprzez treść
  • content marketing, a copywriting
  • tworzenie właściwego komunikatu marketingowego poprzez content marketing i bez jego zastosowania – różnice.
  • zastosowanie content marketingu w PR ( case study)
  • po co firmie Social Media bez prawidłowego przekazu treści?
Dystrybucja jako element marketingu
  • siła detalistów
  • wartość dystrybucji
  • potęga e-commerce – czy dla wszystkich?
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Miejsce:
Hotel MERA SPA *****
Bitwy pod Płowcami 59
81-731 Sopot
www.meraspahotel.pl

Mera SPA

W ramach uczestnictwa zapewniamy
:
materiały drukowane, lunch, nielimitowany bufet kawowy (kawa, herbata, soki, woda, ciastka) oraz certyfikat ukończenia szkolenia.


05-07.07.2016
Miejsce:
Sopot
Kategoria:
NOVA SUMMER ACADEMY
Przy zgłoszeniu 1 os.:
1490.00 PLN + VAT
Przy zgłoszeniu 2 os. i więcej:
1290.00 PLN + VAT

Eksperci
 Renata Wozba
Ekspert z dziedziny wystąpień publicznych, komunikacji marketingowej, Public Relations oraz Public Affairs. Absolwentka Wydziału ... czytaj więcej
kontakt
Masz pytania?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
(22) 100 45 55
Polecamy także
12-13.07.2018
Sopot
Kategoria: OCHRONA DANYCH
23-24.08.2018
Sopot
Kategoria: PROFESJONALNA ASYSTENTKA/OFFICE MANAGER
16.08.2018
Warszawa
Kategoria: EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
17.08.2018
Warszawa
Kategoria: EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
11-12.10.2018
Warszawa
Kategoria: MENEDŻERSKIE